Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego
ledini.com.pl

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy „ledini.com.pl” działający pod adresem www.ledini.com.pl prowadzony jest przez firmę Profood Michał Czapliński., z siedzibą w Warszawie, ul. Św.Bonifacego 100, 02-909 Warszawa, NIP: 951-208-41-40, REGON: 140969758.

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów do Klienta, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów oraz zasady odstąpienia od umowy i procedury reklamacji.

1.3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

1.4. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie jest akceptacja niniejszego regulaminu przez Klienta.

2. Definicje

2.1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.ledini.com.pl.

2.2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie.

2.3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.4. Produkt – towary dostępne w Sklepie, będące przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

2.5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Profood Michał Czapliński a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

2.6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego „ledini.com.pl”.

3. Składanie zamówień

3.1. Klient może składać zamówienia przez stronę internetową Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

3.2. Aby złożyć zamówienie, Klient musi dokonać wyboru produktów, podać dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz wybrać formę płatności i dokonać płatności.

3.3. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów.

3.4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przesyłane jest Klientowi drogą elektroniczną na podany przez niego adres e-mail.

3.5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z momentem otrzymania przez sprzedającego – Profood Michał Czapliński należnej zapłaty za wybrany przez Klienta produkt.

3.6. Klient po akceptacji projektu nie może dokonywać zmian w zamówieniu.

4. Płatności

4.1. Ceny produktów podane na stronie Sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

4.2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty: a. przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy, b. płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, c. płatność kartą płatniczą.

4.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przelewu bankowego, brak wpływu środków na konto Sprzedawcy w terminie 7 dni od złożenia zamówienia spowoduje anulowanie zamówienia.

4.4. W przypadku opóźnienia w płatności przez Klienta, Sprzedawca ma prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do momentu uregulowania płatności.

5. Dostawa

5.1. Dostawa produktów odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5.2. Zamówione produkty dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

5.3. Koszty dostawy są podawane podczas składania zamówienia i zależą od wybranej przez Klienta formy dostawy.

5.4. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na rachunku Sprzedawcy, chyba że w opisie produktu podano inny termin realizacji.

5.5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.

5.6. Klient powinien sprawdzić stan przesyłki przy odbiorze i zgłosić wszelkie uszkodzenia przewoźnikowi oraz Sprzedawcy.

6. Prawo odstąpienia od umowy

6.1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

6.3. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

6.4. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.

6.5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

6.6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

6.7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6.8. Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy przedmiotem umowy są produkty personalizowane, nagrania audio/wideo lub oprogramowanie po otwarciu opakowania.

7. Reklamacje i rękojmia

7.1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi produktów wolnych od wad.

7.2. W przypadku stwierdzenia wad produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

7.3. Reklamacje należy składać na adres e-mail: kontakt@ledini.com.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.

7.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia wady oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji.

7.5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób, w jaki została złożona reklamacja.

7.6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany wadliwego produktu na nowy, a jeśli nie jest to możliwe, do zwrotu kosztów zakupu.

7.7. Procedura reklamacyjna: a. Klient zgłasza reklamację pisemnie i wysyła ją na adres siedziby firmy tj. Św. Bonifacego 100, 02-909 Warszawa lub za pomocą wiadomości e-mail na adres kontakt@ledini.com.pl. b. Sprzedawca potwierdza otrzymanie reklamacji i przystępuje do jej rozpatrzenia. c. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca informuje Klienta o sposobie rozwiązania problemu (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

8. Przesyłanie Plików Graficznych i Innych Materiałów przez Klienta

8.1. Klient, przesyłając pliki graficzne lub inne materiały do Sprzedawcy w związku z realizacją zamówienia indywidualnego, oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne prawa autorskie i inne prawa do tych materiałów.

8.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności prawnej za treści przesyłane przez Klienta, w tym za naruszenie praw autorskich lub innych praw osób trzecich.

8.3. Klient zobowiązuje się zabezpieczyć i zwolnić Sprzedawcę z odpowiedzialności wobec wszelkich roszczeń osób trzecich wynikających z treści przesyłanych przez Klienta materiałów.

8.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia zawierającego materiały, które uzna za naruszające prawo, dobre obyczaje lub interesy osób trzecich.

9. Ochrona danych osobowych (RODO)

9.1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego www.ledini.com.pl jest Profood Michal Czaplinski, z siedzibą w Warszawie, ul. Św. Bonifacego 100, 02-909 Warszawa, NIP: 9512084140, REGON: 140969758.

9.2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

9.3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

9.4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia realizację zamówienia.

9.5. Klient ma prawo do: a. Dostępu do swoich danych osobowych. b. Sprostowania danych osobowych. c. Usunięcia danych osobowych. d. Ograniczenia przetwarzania danych osobowych. e. Przenoszenia danych osobowych. f. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. g. Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9.6. W celu skorzystania z powyższych praw, Klient powinien skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@ledini.com.pl.

9.7. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

9.8. Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, a także przez okres wymagany przez przepisy prawa.

9.9. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, adekwatne do ryzyk związanych z przetwarzaniem danych.

10. Polityka Cookies

10.1. Sklep internetowy „ledini.com.pl” korzysta z plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz w celach statystycznych i marketingowych.

10.2. Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce internetowej.

10.3. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce Cookies dostępnej na stronie internetowej sklepu.

11. Postanowienia końcowe

11.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

11.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Klient zostanie poinformowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.

11.3. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 14 dni od dnia ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

11.4. Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy sprzedaży w przypadku, gdy nie akceptuje wprowadzonych zmian w regulaminie.

11.5. Wszelkie spory związane z umowami zawartymi pomiędzy Sklepem a Klientem będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Sprzedawcy.

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2024 roku.

Up
Opening Hours

monday

Closed

saturday

10 - 16

Tuesday - Friday

10 - 18